**Administrator** – [Legalli.pl działające pod inkubatorem Firma dla kadego NIP **5252625624 REGON 362170026** ].
Kontakt z Administratorem możliwy jest również pod adresem e-mail kontakt@legalli.pl
**Dane osobowe** – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii. W niniejszym dokumencie pojęcie Danych osobowych dotyczy Użytkowników będących osobami fizycznymi oraz upoważnionego personelu osób prawnych, który w imieniu osoby prawnej korzystają z usługi Administratora.
**Polityka** – niniejsza Polityka prywatności.
**RODO** – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
**Użytkownik** – każda osoba fizyczna (lub przedsiębiorca) odwiedzająca stronę https://www.legalli.pl/ zwaną dalej: „stroną www”. Użytkownikiem może być również osoba prawna, reprezentowana przez upoważnioną osobę fizyczną.
Dane osobowe wszystkich osób kontaktujących się z Administratorem przetwarzane są na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) a w szczególności:
1. Ustalenia sytuacji prawnej (zgoda).
2. Udostępnienie danych kancelarii prawnej (zgoda).
3. W celach przesyłania oferty podjęcia współpracy (zgoda).
4. W celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (prawnie uzasadniony interes).
Dane osobowe pozyskiwane są w następującym zakresie:
1. Dane kontaktowe, a w tym numer telefonu oraz adres e-mail.
2. Dane Identyfikacyjne, a w tym imię i nazwisko.
3. Sytuacja prawna związana z dopuszczalnością ogłoszenia upadłości konsumenckiej.
Dane osobowe Użytkownika mogą być również wykorzystywane przez Administratora, aby kierować do niego treści marketingowe za pośrednictwem poczty e-mail. Takie działania są podejmowane przez Administratora wyłącznie w przypadku, gdy Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Zgodę może wycofać w dowolnym momencie bez uszczerbku dla działań podjętych w trakcie jej trwania.
Dane osobowe przetwarzane w celu przesłania zamówionej informacji handlowej przetwarzane są w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą.
Co do zasady dane przetwarzane są do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami , a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane. W żadnym przypadku dane nie są przechowywane przez okres dłuższy niż 6 lat ze skutkiem na koniec roku, w którym upływa sześcioletni okres retencji danych.
Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną Danych osobowych.
Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, które odbywa się w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora.
W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem.
W przypadku uzyskania osobnej zgody Użytkownika jego dane zostaną udostępnione kancelariom prawnym wspierającym nas przy świadczeniu usług.
Ponadto, dane Użytkownika przekazywane są naszym partnerom świadczącym na naszą rzecz usługi informatyczne, a w szczególności:
- TYPEFORM, S.L. C/ Can Rabia 3-5, 4th floor, 08017 – Barcelona (Hiszpania)( https://admin.typeform.com/to/dwk6gt/?utm_campaign=cMX5I7fI&utm_source=typeform.com-23873822-basic&utm_medium=typeform&utm_content=typeform-footer&utm_term=EN&tid=b388282a-ab47-4d8d-82ed-a9c5d6fad839&typeform-source=www.typeform.com#:~:text=Privacy-,Policy,-D;)
- Webflow, Inc., 398 11th Street, 2nd Floor San Francisco, CA 94103 (https://webflow.com/legal/privacy);
- Airtable, 799 Market St., 8th Floor, San Francisco, CA 94103 (https://www.airtable.com/company/privacy);
Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Administrator nie planuje przekazywania Danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Przekazywanie takie może jednak nastąpić w przypadku użycia narzędzi informatycznych, o których mowa w rozdziale “Odbiorcy danych osobowych”. Zasady ochrony prywatności takich transferów opisano w linkach, które znajdują się obok danych kontaktowych naszych partnerów.
Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na Danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratora.
## Do czego są wykorzystywane pliki cookie na stronie www?
Administrator wykorzystuje pliki cookie przede wszystkim, aby umożliwić Użytkownikowi dostęp do strony www i ułatwić Użytkownikowi korzystanie z niej.
Administrator wykorzystuje pliki cookie również w celach analitycznych oraz marketingowych – jednak wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę przy pierwszym wejściu na stronę www.
Cookies stosowane na stronie www dzielą się na następujące kategorie:
| Niezbędne pliki cookie | Te pliki cookie są instalowane, aby zapewnić Użytkownikowi dostęp do strony www i jego podstawowych funkcji, nie wymagają zatem zgody Użytkownika. Bez niezbędnych Plików cookie Administrator nie byłby w stanie uruchomić strony www. |
| Opcjonalne pliki cookie | Z tych cookies Administrator korzysta wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę. Są to cookies:
• funkcjonalne – pozwalają na zapamiętanie preferencji lub wyborów Użytkowników (takich jak nazwa użytkownika, język, rozmiar tekstu lub inne elementy, które można dostosować) i dostarczanie użytkownikom spersonalizowanych treści na stronie www;
• analityczne – umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu na stronie www. Pomagają rozpoznać, które strony są mniej lub bardziej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu Administrator może poprawiać wydajność strony www;
• reklamowe – wykorzystywane są w celu dostarczenia reklam zgodnych z zainteresowaniami i preferencjami Użytkowników. Na podstawie informacji z tych plików i aktywności w innych serwisach jest budowany profil zainteresowań Użytkowników. |
Korzystając ze strony www, Użytkownik może otrzymać pliki cookie pochodzące od współpracujących z Administratorem podmiotów trzecich. Bardziej szczegółowe informacje znajdują się poniżej:
| Dostawcy usług analitycznych | W celu lepszego zrozumienia, jak działa strona www, Administrator współpracuje z dostawcami usług analitycznych takimi jak Google Analytics Więcej informacji na temat tego, jak wykorzystują oni dane Użytkowników, znajdziesz tutaj: https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=pl |
Na stronie www stosowane są stałe i sesyjne pliki cookie. Poniżej znajdziesz więcej informacji o tym, jak długo są one przechowywane:
| Sesyjne pliki cookie | Niektóre cookies są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Tego rodzaju cookies pomagają analizować ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz łatwiejsze poruszanie się po stronie www. |
| „Stałe” pliki cookie | „Stałe” pliki cookie przechowywane są przez czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Użytkownika. Pomagają Administratorowi zapamiętywanie ustawień i preferencji Użytkownika, by uczynić jego kolejną wizytę wygodniejszą lub dostarczyć mu dopasowaną treść. Poniżej znajduje się lista plików cookie wraz z okresem ich żywotności:
-Form Analytics Cookie (Cookie analityczne formularzy): Te pliki cookie służą do zbierania danych analitycznych dotyczących formularzy na stronie internetowej, takich jak czas wypełniania formularza, częstość błędów, porzucone formularze itp. Pomagają one administratorom stron zrozumieć, jakie obszary formularzy mogą wymagać ulepszeń.
-Conversion Tracking Cookie (Cookie śledzenia konwersji): Ten rodzaj pliku cookie jest używany w celu śledzenia działań użytkownika po wypełnieniu formularza, na przykład czy użytkownik dokonał zakupu po przesłaniu formularza lub czy zarejestrował się na usługę.
-Third-party Cookies (Cookie stron trzecich): Mogą być używane przez zewnętrzne usługi analityczne lub reklamowe do śledzenia interakcji użytkownika z formularzami na stronie. Na przykład, pliki cookie dostarczane przez narzędzia analityczne Google Analytics mogą być wykorzystywane do monitorowania wypełniania formularzy i śledzenia działań użytkownika na stronie. |
Przeglądarka internetowa Użytkownika powinna zapewniać możliwość zmiany ustawień tak, aby odrzucić, usunąć lub zablokować określone pliki cookie.
Ponieważ niektóre pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania strony www, zmiana ustawień Przeglądarki może sprawić, że niektóre usługi nie będą działać prawidłowo, a nawet całkowicie uniemożliwić korzystanie ze strony www.
## Zmiany Polityki prywatności
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 13.02.2024r.